söndag 17 april 2011

Dag 4: 23150 steg

Isa tycker inte om att jag väcker henne klockan 7 på morgonen så i morse stack jag ut på en löptur när jag vaknade. Jag brukar inte gilla att springa på morgonen men det är lite annat i New York. Att springa längst East River i morgonsolen var riktigt skönt. När jag kommit hem och Isa fixat sig åkte vi och åt frukost på Lexington Candy Shop. Isa har tröttnat lite på pannkakor och våfflor till frukost så idag blev det ägg och bacon. Sockerbehovet stillades ändå med en Coca-Cola float.

Sedan hade vi en lång promenad genom Central Park i solen. Efter lite shopping så tog vi lunch på Pommes Frites. Vi hade funderingar på att åka upp i Rockefeller Center på kvällen men det lång kö och inget vidare väder så vi återvänder nog imorgon. Vi avslutade dagen med en riktigt god middag på Lasagna.


 

Idag blev det 23150 (exklusive 6 km morgonlöpning)

Vad tror dom föresten att vi har för fiskar i Sverige?



1 kommentar: